PREKIŲ GRĄŽINIMAS
1.1. Prekės grąžinamos ar keičiamos vadovaujantis atitinkamomis LR Civilinio kodekso nuostatomis.
1.2. Jei prekę norite grąžinti dėl mūsų kaltės (gavote ne tai, ką užsakėte), susisiekite su mumis tel. +370 67 357 374 arba el. paštu info@telefonubaterijos.lt. Mes suderinsime su Jumis tolimesnius veiksmus arba išsiųsime Jums analogišką prekę, arba grąžinsime Jums pinigus. Tokiu atveju prekių gabenimo išlaidas padengsime mes (Pardavėjas).
1.3. Vartotojas turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti internetu sudarytos sutarties per 14 dienų. Ši teisė netaikoma sutartims, nurodytoms CK 6.22810 2 d. (specialiai vartotojui pagamintos prekės, supakuota programinė įranga, kuri buvo išpakuota po pristatymo ir kt.). Už prekes sumokėti pinigai, įskaitant vartotojo apmokėtas prekių pristatymo išlaidas, grąžinami ne vėliau kaip per 14 dienų. Atsisakius sutarties vartotojui tenka prekės grąžinimo išlaidos.
1.4. Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.
1.5. Prašymus ar skundus pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/
2.Prekėms suteikiamas 24 mėn. kokybės garantijos terminas, per kurį pirkėjas gali pareikšti reikalavimus dėl prekės trūkumų (privaloma pateikti rašytinį prašymą kartu su prekės įsigijimo dokumentu). Komplektuojamųjų detalių kokybės garantijos terminas yra toks pat kaip pagrindinio gaminio ir pradedamas skaičiuoti kartu su pagrindinio gaminio kokybės garantijos terminu. Remiantis CK 6.363 str. 11 p. prekės trūkumas, paaiškėjęs per 6 mėnesius, laikomas egzistavusiu prekės pristatymo metu, praėjus 6 mėn. pardavėjas gali paprašyti pirkėjo įrodyti, kad trūkumai atsirado ne dėl jo kaltės ar netinkamo daikto naudojimo, o egzistavo prekių pristatymo metu.